W sezonie letnim ludzie często doświadczają zmęczenia i senności. W rzeczywistości sytuacja ta może być przejawem niedoboru potasu. Ponieważ organizm człowieka poci się bardziej w upalne lato, a potas w organizmie jest tracony wraz z potem, co prowadzi do szeregu objawów w organizmie.

Te 5 oczywistych sygnałów ma ci przypominać: twojemu organizmowi może brakować potasu!

  • Zmęczenie

Zmęczenie i osłabienie pojawiają się w gorące letnie dni, a często ich przyczyną jest niedobór potasu spowodowany nadmiernym poceniem się. Potas jest bardzo ważny dla naszych komórek i organów. W przypadku braku potasu, nawet jeśli jesteś silnym mężczyzną, Twoja siła mięśni może się zmniejszyć. Jeśli sytuacja jest poważniejsza, może dojść nawet do paraliżu miękkiego i osłabienia mięśni oddechowych.

  • Utrata apetytu

Utrata apetytu, brak apetytu na wszystko, mdłości, wymioty i wzdęcia mogą nie być problemem z żołądkiem, ale mogą być również niedoborem potasu. Kiedy nasz organizm ma niedobór potasu, a perystaltyka przewodu pokarmowego spada, jest podatny na różnego rodzaju paraliż jelita, a nawet zaparcia.

  • Nieprawidłowy rytm serca

Niedobór potasu może łatwo prowadzić do nadpobudliwości i nieprawidłowego rytmu serca. W tym czasie organizm ludzki może odczuwać, że bicie serca zostało pominięte i przyspieszone. Jest to bardzo niebezpieczna sytuacja dla osób z problemami z sercem.

  • Skurcze i bóle mięśni

Wiele osób wie teraz tylko o niedoborze wapnia i cynku, ale ignorują ten punkt. Potas jest bardzo ważny dla utrzymania komunikacji między mięśniami i nerwami. Jeśli w organizmie brakuje potasu, mięśnie są podatne na skurcze i ból. Dlatego w przypadku częstych skurczów mięśni należy również rozważyć możliwość niedoboru potasu.

  • Paraliż i mrowienie

Podobnie jak inne pierwiastki śladowe, potas jest również ważną substancją dla zachowania zdrowia, a jedną z jego funkcji jest utrzymanie zdrowia nerwów. Jeśli brakuje nam potasu, nerwy są podatne na drętwienie i mrowienie, a objawy takie jak zawroty głowy, śpiączka, drgawki twarzy i kończyn oraz drętwienie rąk i stóp są podatne na wystąpienie.

Jaki rodzaj żywności można spożywać, aby zapobiec niedoborowi potasu?

W rzeczywistości, niedobór potasu w organizmie jest również kwestią, która wymaga większej uwagi, a w przypadku niedoboru potasu, najlepszym sposobem jest aktywne zapobieganie mu. Aby zapobiec niedoborowi potasu, możemy jeść więcej następujących jedzenie.

  • Kukurydza

Kukurydza jest rodzajem jedzenia, które wielu ludzi lubi. Jest bogata w składniki odżywcze. Oprócz tego, że jest bogata w potas, zawiera również białko, tłuszcze, cukier, wapń, fosfor, żelazo i inne składniki. Medycyna chińska uważa również, że kukurydza może uspokoić serce i korzystnie wpłynąć na płuca, śledzionę i przystawkę.

  • Słodkie ziemniaki

Słodkie ziemniaki są uważane za produkty pożywne od czasów starożytnych. Poza tym, że są bogate w substancję białą, skrobię, pektyny, celulozę itp., słodkie ziemniaki zawierają również dużo potasu. Jadalna część gramów zawiera 88 mg potasu. Aby zapobiec niedoborowi potasu, należy zjeść kilka słodkich ziemniaków.

  • Banan

Mówiąc o niedoborze potasu, trzeba wspomnieć o bananach. Banany znane są jako "owoce mądrości" i mają bardzo wysoką wartość odżywczą. Zawartość potasu i magnezu w bananach jest również bardzo bogata, zaleca się, aby zwykle jeść więcej.

  • Szpinak

Szpinak to warzywo, które wielu ludzi lubi jeść. Zawiera karotenoidy, witaminę C, witaminę K, wapń, żelazo, potas i inne substancje, które są korzystne dla organizmu. Jeśli jednak istnieją kamienie moczowe, jelita i żołądki oraz luźne stolce, nie zaleca się jedzenia ich więcej.

  • Kelp(wodorosty morskie)

Mówiąc o wodorosty morskie, wierzę, że wszyscy wiedzą, że kelp jest znany jako "Jodowy Mistrz". Jednak wiele osób wie tylko, że wodorosty morskie ma wysoką zawartość jodu. W rzeczywistości, wodorosty morskie zawiera dużo potasu, więc można pić również zupę wodorosty morskie.

Spooky2 Multi-witamina i Minerał Preset

W rzeczywistości, oprócz uzupełniania pierwiastków śladowych potrzebnych organizmowi poprzez suplementy diety, można również użyć presetu Spooky2, aby to osiągnąć.

Multi-witamina i mineral (R) - JW preset to zdalne preset wszystkich niezbędnych mikroelementów odżywczych, które zaspokajają Twoje codzienne potrzeby. Ten preset jest zaplanowane na 4 godziny od 1 do 5 rano, abyś mógł z łatwością przyjmować te niezbędne witaminy i składniki mineralne podczas snu.

Możesz wybrać multi-witamin i mineral preset pod katalogu /Heal/Remote w programie Spooky2 i uruchomić go wieczorem. Przycisk generatora zmieni kolor na żółty. Preset uruchomi się automatycznie o 1 rano. Proszę podłączyć Spooky2 Remote do portu BN Spooky2 Boost.

Spooky2 GX może uruchomić ten preset samodzielnie, ale powinieneś kliknąć przycisk Start każdego dnia i nie zapętlać go.

Więc zacznij uruchamiać program od teraz, aby utrzymać swoje ciało zdrowszy.