Bądźmy w kontakcie
PRZECZYTAJ, PROSZĘ, ZANIM DO NAS NAPISZESZ MAILA..
Ten e-mail jest dla wstępna dochodzenia TYLKO.
POMOC TECHNICZNA - pytania związane ze wsparciem technicznym nie mogą być tu odpowiadane – do tego celu przewidziane jest Forum Spooky2. Możesz się tam zapisać klikając link Spooky2 Forum na lewym panelu bocznym (przeczytaj, proszę, czerwony tekst pisany wytłuszczonymi literami na stronie, przed dalszymi czynnościami).
POMOC MEDYCZNA - prawnie, tylko licencjonowani profesjonaliści medyczni mogą oferować diagnozę bądź poradę medyczną czy leczenie. Prosimy więc, nie zwracaj się o to. Nasze zadanie to projektowanie doskonałych Systemów Rife’a – zwróć się, proszę, do profesjonalisty - według swojego wyboru.
SPRZEDAŻ / WYSYŁKA - ta witryna nie sprzedaje niczego, nie wysyła niczego. Tak więc takie prośby nie są tu spełniane. Kliknij link, aby wysłać e-mail do naszego Zespołu Wsparcia.
TWÓJ E-MAIL - jeśli masz e-maila od AOL, wiedz, że AOL blokuje wszystkie e-maile przesłane z naszej domeny internetowej, użyj więc innego adresu. Zauważ też, że jeśli użyjesz swojego służbowego adresu e-mail, nasza odpowiedź prawie na pewno będzie zablokowana przez informatyków Twojej firmy. Prosimy więc, użyj swojego osobistego adresu mailowego.
WAŻNE - jeżeli napiszesz e-mail o pomoc lub sprzedaż /wysyłkę, zostanie skasowany bez odpowiedzi. Przykro nam, mamy dziesiątki tysięcy użytkowników Spooky2 i zbyt mało członków Zespołu, będących w stanie udzielać indywidualnych odpowiedzi. Wszelkie inne zapytania są mile widziane.
Tutaj jest jak można skontaktować z nami przez email:
DESKTOP EMAIL: Kliknij TUTAJ. Spowoduje to uruchomienie programu pocztowego na komputerze stacjonarnym za pomocą naszego adresu e-mail już wpisanego do Ciebie. Programy poczty elektronicznej typu desktop obejmują Outlook i Poczta systemu Windows. Nie zapomnij o podaniu tytułu.
WEBMAIL: Zaloguj się do swojego konta internetowego i utwórz nowy e-mail, a następnie skopiuj i wklej poniższy adres e-mailowy do właściwego pola. Znowu proszę podać tytuł tematu.
WAŻNE - Upewnij się, że Twój adres e-mailowy jest aktywny, nie osiągnął limitów dostawcy usług i aktualnie odbiera wiadomości, inaczej nasza odpowiedź nie dotrze do Ciebie.