O witaminie B1

Witamina B1 należy do kompleksu witaminy B i odgrywa ważną rolę w żywieniu człowieka. Pomaga ona utrzymywać zdrowy układ nerwowy i w przekształcać węglowodany w glukozę. Witamina B1 może również eliminować tłuszcze, a także poprawiać pracę układu nerwowego. Dzięki temu jest w stanie zwalczyć stres i zapewnić poczucie spokoju. Najbogatsze źródła witaminy B1 to drożdże oraz wątróbka, jak również wieprzowina, zboża, fasola, grzyby, tuńczyk oraz bakłażan. Jednak podczas przygotowywania posiłków należy uważać by nie „przegotować” potraw, ponieważ niszczy to witaminę B1.

Korzyści dla zdrowia płynące z Witaminy B1

Rozwój osłonek mielinowych:
Osłonki mielinowe odpowiadają za prawidłowy rozwój nerwów. Witamina B1 pomaga utrzymać prawidłowy rozwój osłonek mielinowych, a zatem utrzymać nerwy w zdrowiu i aktywności.

Właściwa funkcja serca:
Witamina B1 pomaga zapewnić prawidłowe funkcjonowanie serca, pomagając w wytwarzaniu pewnej substancji nazywanej acetylocholiną neuroprzekaźnika, która jest odpowiedzialna za prawidłowe połączenie nerwów i mięśni. Brak witaminy B1 może powodować nieregularną czynność serca, co może doprowadzić nawet do śmierci.

Zapobieganie zaćmie:
Witamina B 1 pomaga chronić oczy, dlatego też pozytywnie wpływa na zapobieganie zaćmie.

Produkcja czerwonych krwinek:
Witamina B1 jest bardzo skuteczna w produkowaniu czerwonych krwinek, które mogą utrzymać nasze ciało w zdrowiu i pełni sił.

Bezpieczne korzystanie z masy cząsteczkowej częstotliwości witaminy B1 ze Spooky2:
Obecnie częstotliwość cząsteczkowa witaminy B1 została dodana do naszej bazy danych w celu przeprowadzenia eksperymentów, pozwalając w wygodny sposób zbadać korzyści wynikające ze spożywania tej witaminy.

Tymczasem witamina B1 jest łatwo wydalana z moczem, dlatego zaleca się stosowanie dobrze zbilansowanej diety. Spróbuj na początku powolnie. A jeśli uważasz, że przesadziłeś, możesz również uruchomić program Adhesive Effects, aby pozbyć się skutków ubocznych przedawkowania.