Jeśli napotkasz poniżej problemy:

1. Generator utknie na jednej częstotliwości po jakimś czasie, nawet częstotliwości jeszcze zmieniają się w oprogramowaniu Spooky2.

2. Twój generator przestaje odpowiadać na oprogramowanie po jakimś czasie.

To oznacza, że generator stracił komunikacja z oprogramowaniem Spooky2.

Jeśli używasz Spooky2 Central, hałas elektryczny mogą być przyczyną problemu. Wysoki poziom mocy i sygnały wysokiej częstotliwości są emitowane przez Spooky2 Central. Generator jest wykonany z metalu, a to podnosi częstotliwości z białego kabla wysokiego napięcia i tuba. Upewnij się, że białe przewody wysokiego napięcia i tuba plazmowa znajdują się jak najdalej od generatora. Użyj specjalnych kabli filtrów USB i BNC dołączonych do urządzenia Spooky2 Central.

Jeśli nie używasz Spooky2 Central, chyba przewód USB jest luźne, spróbuj się wyłączyć i zacząć wszystko ponownie. Jeśli to nie działa, spróbuj zmienić na inny kabel USB.

Lub możliwe jest, że twój USB jest ustawiony na spoczynek po jakimś czasie:
Proszę nie ustawić go w stan spoczynku na komputerze:
1. Przejdź do menedżera urządzeń (kliknij prawym przyciskiem myszy "Mój komputer", wybierz "Właściwości")
2. znajdź sekcję oznaczoną "Kontrolery USB" i rozwiń ją
3. odszukaj USB Root Hubs (na liście mogą być co najmniej 3)
4. Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz właściwości
5. Przejdź do zakładki "Zarządzanie energią"
6. Upewnij się, że pole oznaczone "pozwól komputerowi wyłączyć to urządzenie by oszczędzać energię" nie jest zaznaczone i nastepnie kliknij OK.
7. powtórz kroki 4 - 6 dla wszystkich pozostałych Root Hubs.
8. ponownie uruchom
9. spróbuj ponownie połączyć się i sprawdź, czy problem nadal występuje.

Jeśli to nadal nie działa, możliwe, że port USB na twoim komputerze lub na generatorze jest luźny, spróbuj poczuć port USB na generatorze i sprawdź, czy jest luźny. Jeśli jest luźny, prosimy o kontakt z naszym pracownikiem.